310510

Idag hade jag min första körlektion, gick kalas bra! UPPKÖRNING BOKAD! Känns superbra, nu kanske man skulle ta och öppna den där boken också....

Idag kommer Niklas hem! Han kommer med tåget halv 10 ungefär, så ska packa ihop lite grejer och åka ch möta honom på stationen.
Imorgon efter praktiken ska jag raka vägen till spinningen, ska bli så kul, har inte kört på jätte länge!

Louise ringde och drog med mig ut på en promenad i solen också nu på kvällen också. Riktigt härligt.

I Söndags efter tävlingen åkte vi och spelade golf, premiär för mig, gick asdåligt och jag fick skavsår av mina nya golfskor... Inte så kul. Men premiären är avklarad och nu kan det bara gå bättre!

Nej dags att börja packa ihop lite.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0