280510

Fullt upp på salongen idag. Hade Hanne på morgonen för folieslingor och klippning. Tog sin lilla tid men blev kanonbra tillslut!
Sen lunch och lite massage och sen kom Eric vid tre och klippte sig. Blev asbra det med. Gjorde lite annorlunda mot vad vi brukar göra så det var kul. Haha han skulle komma på onsdag också innan balen och fixa håret! Vadå det tar typ 1 minut att fixa hans frilla. Men det är ju Eric vi pratar om också.

Efter det var det bara att slänga sig i bilen åka till Karl och Gustav, mina små kusinbarn på typ 3 och 5 år. Klippte igenom deras hår och hann slänga i mig en korv där. allt detta på typ 50 minuter. Sen vidare till Hamre och fixa det sista till tävlingarna. Sen vid 8 ungefär fick jag äntligen åka hem. Skönt säger jag bara. Men nu ska jag nog sova, imorgon ska vi hämta upp Louise 06.20 för att sedan spendera heeeela dagen med tävlingar i hamre. Toppen helg (Y) Jomenvisst....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0