270510

De senaste dagarna har bestått av stess stress och stress. det här tar fan kol på mig. I helgen är det dressyrtävlingar i hamre och jag tar emot anmälningar, fixar startlistor osv osv (x 100 typ)  Det är sjukt jobbigt att få lära sig ett dataprogram själv och inte få någon hjälp.
I förrgår satt jag uppe till halv 12 och höll på med dom där startlistorna. Och så ringer det typ 10 olika personer om dan och ska ändra osv.
Och jag är ju på salongen till sex så man får ju ta den lilla tid man har på kvällen till det. Inte det roligaste att få prioritera bort saker man tycker är kul för nånting asjobbigt som man inte ens får ett jävla dugg för.
Kan ni tycka synd om mig nu, haha nej fan vad jag klagar, börjar bli okej nu iallafall.

Igår var jag och hopptränade vilket var grymt kul efter 4 veckors uppehåll. Har träningsverk som sjutton idag!
Imorgon blir en fullspäckad dag. Har Hanne hela förmiddagen och sen kommer eric och får håret fixat. Direkt när jag slutar ska jag åka och göra två andra klippningar och sen vidare till hamre och fixa inför lördagen.
Och hela helgen är det tävlingar. På lördag har vi så mycket starter att vi måste börja klockan 8 och kommer hålla på till ca 8 på kvällen också! Söndagen blir nog ungefär 9-16. fan vad jag längtar till måndag när allt det här är slut.

En annan sak som jag har tagit tag i nu är körkortet! Bestämde mig en lunch att gå över och kolla lite med semestrar osv.. När jag kom ut hade jag både skrivit in mig och bokat första körlektionen. Fanns en uppkörningstid 8 Juli så den satsar jag på! Ska försöka övertyga Hasse om att få boka den redan på måndag så den inte försvinner! haha
Så efter alla tävlingar osv ska jag koncentrera mig på körkortsboken!

Men nu, ska jag lägga mig i soffan och inte göra nånting, för första gången på säkert 1 vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0