240510

Nu är det hurtbullen Carolina som är i farten, så fort det klarnade upp igår knöt jag på mig springskorna och tog en vända.
Och imorse gick jag upp extra tidigt för att hinna gå en sväng även på morgonen. Så kan väl säga att jag börjar mitt (för 178:e gången) nya liv idag. Mer träning och mindre kolhydrater. Fan när jag låg och solade i lördags, kände bara, såhär kan jag inte visa mig i sommar! haha usch...

Idag har jag klippt Louise på salongen. Och så var en säljare från Kms där. Frågade lite om saxar osv, behöver verkligen en! Våra saxar som vi får från skolan är verkligen världelösa om man jämnför. Klippte lite med Bittes sax idag och det är sjukt stor skillnad!

Imorgon blir det träning på vasaliden tror jag. Om det inte regnar.

Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0