230510

Åh, ser inte ut som det blir någon premiär runda på golfbanan idag heller :( Men kanske spricker upp till kvällen, kan ju alltid hoppas!


Igår var jag och Linnea på Hårstället och fixade håret. Jag blev både mörkare och ljusare. Mest mörk dock. Men vet ju hur mycket solen kommer ta på det så är nog perfekt om en månad eller så. Vi la även lite ljusa slingor som kommer fram underifrån. Och så tog vi en bit på längdera osv också.

På Linnea gjorde jag lite bruna slingor eftersom hon hade ljusarefärgats och blivit helt gul. Så det blandade upp sig rätt bra.
Sen blev det grillning på kvällen med familjen.
Och så en långpromenad på det.
Men nu ska jag gå, får nog bli en sån städ dag idag, blandat med lite oc mys.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0