200510

Fullt upp! Som ni kanske märker, har iallafall börjat min praktik på bittes och det är kanonbra! Alla är hur snälla och goa som helst. Och som Bitte sa idag, det känns som du vart här för alltid. Och det känns verkligen så. Jätte kul! Klippte hennes svärfar häromdagen, 82 år och jätte söt och så fort man inte sa något somnade han!haha 
Har lite mer klippningar inbokade men ring gärna och boka tid! 0225-13496

Men somsagt, all tid bara försvinner och jag känner att jag inte hinner med nånting just nu. Ska försöka komma ikapp i helgen när man har lite ledigt.

Idag skulle jag egentligen gjort premiär på golfbanan den här säsongen men det har ju åskat och regnat så blev inte så. Hoppas det blir bättre till helgen så jag kan få komma ut nånting!

Haha måste bara berätta en sak som hände igår. ingen var ledig och kunde skjutsa mig på morgonen och för att slippa åka buss så tänkte jag för en gångs skull åka moppe.
Så parkerade jag hos mormor och morfar som har en granne med världens största hundar. Jag skojar inte när jag säger att de är 1 meter höga! Jag är livrädd för stora hundar som jag inte känner.
Och den där började springa som en galning mot staketet när jag kom och jag trodde han skulle hoppa över (de har ett jätte lågt staket) och jag var säker på att jag skulle dö. Smart som man är, åker jag framåt samtidigt som jag håller blicken på hunden bakom mig. Ändå tills det säger pang i väggen och jag står med moppen i mormors rabbater och gråter av skratt där för mig själv.
gjorde inte illa mig iallafall, tyckte mest det var lite kul. Dock pajade jag ju lite av väggen, rabatten och moppen men vad gör det?

Nej nu ska jag prata med Niklas, sen slänga mig i soffan och dricka lite te tror jag, mys!
Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0