160510

Hemma igen efter en lång dag med massa åkandes.
Men gick rätt bra ändå.

Igår när jag gick upp runt 12 tittade jag ut, såg att det spöregnade och kom på att jag skulle ut och springa. Det var riktigt härligt att spirnga i regnet och underbart med en varm dusch sen.
Dagen och eftermiddagen gjorde vi absolut ingenting på. Var bara hemma och myste. Vart sjukt rastlös efter ett tag men Niklas var ju lite halvsjuk så kunde ju inte dirket göra så mycket heller så då spelade vi kort, drack vin, pussades och skrattade. Myyys! <3
Sen gjorde han världens underbaraste middag! Sjuukt gott var det. Sen tog vi hissen upp på taket (14 våningar) och njöt av utsikten. Så mysigt att bara stå där och njuta.




Nu ska jag fixa lite mat, en anning sent kanske men är man hungrig så...
Sen sova och ladda för praktik på Bittez imorgon. Hoppas att de här tre veckorna blir bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0