140510

Godmorgon!
Vi sov till 12 idag, så himla skönt. Men iofs var vi ju uppe till 4 typ...

Fredrik dök up runt 6 och då satt jag och Niklas och drack en drink och spelade chack på datorn! haha hur låter inte det?
Niklas gjorde en tjej drink till mig med Baccardi razz, fanta lemon och puttelite svartvinbärs saft för färgen, den vart rosa och var sjukt god! 

Sen strax efter 7 åt vi maten som fredrik gjorde. Det var sjukt gott! Paprika, zucchini, färska champinjoner och bandpasta som en gratäng med nån slags currysås på. Och sen på med fläskfilen och ost uppepå. Sen in i ungen och så himla gott det blev! Vi alla åt tills vi verkligen inte fick i oss mer. Men sen hade han även köpt hallonpaj som vi var tvunga att trycka i oss.
haha ja inte konstigt att jag somnade till filmen sen...

Sen satt vi och pratade jätte länge och lyssnade på musik, kollade på en Iron maiden konsert och hade trevligt.
och ja det blev ju somsagt ganska sent så det var skönt att sova ut lite!
Idag ska jag ner på stan, måste in på weekday innan jag åker hem.
Och idag är det jätte fint väder också! Så nu ska jag fixa mig och springa iväg innan det härliga vädret försvinner.
Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0