130510

Så var de här tre veckorna på estétiqe avklarade, skönt säger jag bara. Inga mer kommerntarer.

Idag har jag varit ute och sprungit!
Men tror inte det var så jäkla bra att börja springa på en gång i full fart, vet inte vad som hänt men känns typ som världens träningsverk redan nu i ena låret.
Typ som en muskelbristning kanske? eller vetinte men kan inte hålla emot när jag ska sätta mig ner osv.
Efter 40 minuter var jag tillbaka iallafall. Gjorde lite situps och tog sedan världens längsta dusch  och nu sitter jag här.
Niklas är på gymmet och sen skulle han till skolan en stund. Så jag ska nog diska och fixa lite här.
Ikväll kommer Fredrik hit och lagar mat till oss!
Vi gjorde ju oxfilé och potatisgratäng när han var här förut så han ville väl bjuda igen och det var ju snällt. Så får se var han ska laga för något.

Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0