090510

Igår när jag stod och provade kläder till kvällen fick jag panik! Skorna passade inte alls till klänningen så jag sprang ner på stan, ut och in i varenda affär och letade efter något som jag inte visste vad jag letade efter. Ganska drygt att shoppa då. Men jag ville ju ha min rosa klänning så ett par nya skor tyckte jag lät som en bra idée. Dock fick jag med mig två par hem.
Och jag kan inte tro att jag säger det här men ska snart gå till Scorett i nordstan och lämna tillbaka ett par.
Köpte dom ifall jag inte skulle hitta några andra (ett par som inte var lika dyra...) Men så hittade jag ett par andra och köpte dom med.
Som jag använde på kvällen sen.
Vid sextiden kilade jag till lokalen på fördrink där Niklas och Fred spelade.
Sen middag och massa skoj.
Haha älskar sånna sittningar, så sjukt kul och knäppa grejer dom håller på med på Chalmers.... Kan inte riktigt förklara om man inte vart med om det!
Och sen blev det massa musik och dans hela natten lång.

Och så har min kamera gått sönder! Så jag struntade in att ta med den. Det är typ som att det är sprickor i hela skärmen fast på insidan om ni förstår. Jätte knasigt men så testade jag att ta bilder och lägga in de på datorn och där ser dom ju normala ut så vet inte vad som hänt.


Hejdå :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0