080510

Oj, såg att det här inte hade kommit upp igår så slänger upp det nu istället!

Godmorgon solstrålar!

Idag är en spännanade dag.
Niklas är med i maskinsidrottssällskap och nu har de bjudit in alla gamla som vart med och ska ha omsitts. Men På dagen ska de göra en massa roliga saker på stan. Så ska kila ner till avenyn lite senare och kolla lite. Sen händer massa annat emellan men sen på kvällen är det alltså middag och fest. Ska bli kul! Gick ju bra förra gången jag var med på en sån sittning iallafall! Frågan är bara vad jag ska ha på mig, har två olika förslag men måste fundera lite mer.

Nej nu ska jag kliva upp ur sängen och göra lite frukost.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0