060510

Strålande sol idag med!  Grönt gräs och varma vindar, sååå underbart!

Pratade nyss med Mamma på telefonen, och när vi la på så sa jag bara hälsa till de andra, men efter typ 3 minuter så ringer Hanna, Vill du inte prata med dig då??? Ibland kan vi vara bra snälla systrar.

Och haha vi kom inte in till våran tvätt igår kväll! Så den blev fast, och första tiden imorse var 6 och den var bokad, så Niklas gick dit och tänkte att det borde ju komma någon och öppna om de skulle tvätta liksom, men det kom ingen!
Som tur är så kan man boka passet själv om inte den andra kommer inom 15 minuter så då bokade han det och kom tillslut in.
Vart lite problematiskt igårkväll liksom, jag gick och skulle duscha, men vart är handukarna? Jo i tvätten.... Så fick vänta tills imorse istället då.

Men nu ska jag laga mat, tredja dagen irad jag gör det nu! Helt otroligt.
Niklas har dock inte kommit hem än men börjar bli hungrig så han får äta själv om han inte hinner komma hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0