050510

Hej!
Måste bara berätta en rolig sak som hände imorse på Seven Eleven. Stod en kille framför mig och skulle betala som verkade känna killen som jobbade. Och han rekomenderade en damsugare typ fast den var med vit chocklad uppepå typ. Och killen som stog framför mig ville gärna testa den, så gärna att han ville bjuda mig på en också! ta en till tjejen också sa han... Och killen i kassan, äh ge henne två! haha och jag hade inte direkt något att säga till om så jag fick väl tacka och ta emot.

Idag har jag klippt Niklas på salongen, blev bra :)
Och så har vi hållt på och tvättat osv. Och nu hade Niklas vart och lagt i en maskin och skulle gå och hämta den, då står det att vi inte har bokat tiden så kommer inte in till våran tvätt nu! Fan vad drygt....

Jaja, nu ska jag mysa med Niklas, ser ut som han behöver det...

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0