030510

Igår vaknade vi till underbart väder här i Göteborg. Så jag studsade upp ur sängen och tog en morgonpromenad. Sen så kom Niklas på den underbara ideén om Liseberg! Så vi gick dit och åkte en massa, var ingen kö alls så vi åkte tills vi verkligen inte orkade mer! Hur kul som hels och mysigt att stta i det underbara vädret och äta glass sen också :)
Och jag var ett nummer ifrån att vinna en sån här stor geisha nivet! Jag trodde jag skulle börja gråta, var så himla sugen så när vi gick hem var vi tvungna att gå och köpa lite på ica.

Och idag var det praktik igen. Är bara Caroline som jobbar på måndagar och idag hade hon inte en enda kund inbokad... Så jag tränade lite på volymföning på henne osv. Sen köpte vi glass och satte oss ute i solen i flera timmar, haha hur skönt? Men sen droppade det in en kund runt fem där. Och efter det stängde vi igen och gick hem. Nu sitter jag hemma med Niklas och Fred som spelar gitarr och övar tills på Lördag när de ska spela på MISS sittningen.
Låter riktigt bra tycker jag! :)

Men nu snart ska vi laga köttfärsås, mums! Sen får vi se om jag tar mig ut på en liten springtur också, om jag hinner innan svenska hollywoodfruar dvs!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0