.

uh vad arg jag kan bli på matte ibland. Förlåt Niklas ( för ja det är han de går ut över ) egentligen är jag glad att du hjälper mig, även fast jag säger att jag inte vill ha hjälp.
Sen gav jag upp och vi satt på varsin dator jag och Niklas och spelade röj på msn...
haha, det kan man ju också kalla att umgås.
Iallafall så har vi ätit hemlagade köttbullar idag! Dom var jätte goda, även fast jag inte känner särskillt mycket smaker just nu...

Jag har också lyckats haft sönder mitt modem till det mobila bredbandet. Varför har jag sån jäkla otur med allt som har med teknik att göra. Min dator är också helt knäpp.
Men nu har vi fixat så jag är uppkopplad på Niklas trådlösa iallafall :)

Nej dags att gå.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0