260310

Följde med Hanna och Johan på Push igår. Skönt att träna lite.
Sen imorse var vi upp och sjöng för Hanna som fyller 20 år idag! :D
Idag har jag skrivit lite på min färg rapport, tränat på crosstrainern och så nu bara duschat och fixat mig. Är hemma med Alex idag, han har blivit sjuk, så nu utnyttjar han det och vill ha glass hela tiden! :P

Och nu är det inte många timmar kvar tills Niklas kommer, jag är sååå lycklig <3

Föresten så blev min Lasange igår kalasbra! Så nu har jag en till maträtt jag kan laga iallafall :)

Ikväll kommer mormor och morfar + moster och kusiner hit och äter smörgåstårta och imorgon kommer släkten från pappas sida och då blir det kärlknöl! Vilken toppen helg :)


Nej, bäst att lägga på ett kol nu om jag ska hinna med allt jag ska göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0