210310

Idag har jag ringt bredbandsbolaget 4 ggr! Ingenting fungerar, fan jag börjar gråta om det är min dator som är felet. Jag orkar inte med det här längre, allt har krånglat i flera månader!
Får nog ringa mitt privata dataproffs som finns i släkten så får han kolla på datorn...Det här går ju inte längre.

Igår hade Alex innebandy cup! Dom var så söta, det första dom gjorde när de kom in på plan var att ställa sig och spela gitarr med klubborna medans andra laget stod proffsigt och passade, sköt på mål osv :P
Men så började första matchen, 1-0 till Hedemora efter 6 sekunder! Och efter 1 minut ledde dom med 3-0! Tror dom vann matchen med 14-2 eller något. Sen vann de alla andra matcher också! Med hur mycket som helst, så dom var asduktiga!

Jag och Hanna åkte till Kupolen en sväng efter första matchen, jag köpte en halsduk och strumpor, kul va?

Och idag har jag haft stalltjänst, inte heller så kul.

Åker till falun imorgon. På tisdag ska jag ta mig an Hannas hår. Svart-Ljust, varför tog jag det svåraste som finns till färgprojektet?
Sen på Fredag kommer Niklas hem!

Ha det bra, så hörs vi..... eh ja när vi hörs! (när jag nångång hittar en dator som faktiskt fungerar... :< )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0