190310

Äntligen Fredag! Gjorde ett samprov idag, gick inte alls bra.. Menmen, nu är det gjort iallafall.
Nu ska jag ladda för spinning klockan fem.
Haha Lindbergs-släkten kommer ta över spinninglokalen idag.
Det är ju min Faster som har det och så går min andra faster också där och så ska jag, Hanna och Mamma också dit idag. Pappa hinner nog inte hem men han sa faktiskt att han skulle gå nästa gång ! Så himla kul!
Det är så himla skönt att träna på fredagar, helt slut efter träningen så får man komma hem till god mat och sen bara göra ingenting! Det är härligt det.

Gymmade lite igår på idrotten så idag har jag träningsverk i triceps!
Sen imorgon får vi se om jag får med mig Hanna på Push på förmiddagen också.
Behöver verkligen träna mera ! Snart är det ju för sjutton sommar.
Men väntar bara på att det ska bli varmare så man kan börja springa utomhus också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0