170310

I måndags efter skolan åkte jag, Linnea, Lina, Amanda och André till lager 157 och shoppade lite! André hade bilen här så vi slapp åka buss.
Jag hittade en randig tröja och ett par svarta slitna jeans eller typ blandning mellan det och leggings.
Och igår efter skolan tog jag och Linnea bussen hem, sprang runt och tog hål i naveln på linnea, spelade golf på wii, var förbi alex på hans innebandy och såg massa gulliga småpojkar som spelade. Och sen snodde vi bilen, tog hits for kids 3 skivan och racade till borlänge för Wellas frisyrvisning på Galaxen. Haha gud vilka låtar, så mycket minnen! 
18.55 parkerade vi bilen, haha var ju lite lagomt när visningen började 19.00 Menmen, vi hann i tid och visningen var ganska bra! Väldigt roligt iallafall

Nu är jag hemma efter hoppträningen och har precis pratat med Niklas som jag saknar så sjukt mycket... 8 dagar kvar...
Kanske dags att sova snart, ska ju trots allt upp om 7 timmar igen.

Lite bilder från visningen osv kommer nog i helgen, som ni kanske förstår har jag fortfarande inget internet i falun

Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0