140310

Idag har Karl och Gustav vart här och klippt sig, mina kusinbarn som är såå söta :)
Och lite senare kommer Isabelle för klipp och slingor och Stevie för klippning. Så den här helgen har jag haft en del, men det är ju bara kul och bra för eknonomin! haha Den här månaden har mina pengar försvunnit helt och hållet på något underligt sätt så känns bra med lite extra nu.

Kanske borde man gå ut och sätta sig i solen en stund kanske, sen packa lite, får se om jag åker ikväll eller imorgon beroende på hur lång tid det tar med stevie och issa.
Sen ska vi också grilla idag! Hur mycket vårkänslor får man inte utav det?
Åh, jag längtar som en tok till vår och sommar! Och efter Niklas ;) 12 dagar kvar tills han kommer hem :) Även 12 dagar tills min syster fyller 20!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0