130310

Hejsan!

Igår åkte jag till louise och klippte henne, ganska rejält på längden faktiskt! Fint blev det, inte en endaste sliten topp kvar. Jag är riktigt avundsjuk på hennes hår, hon har verkligen jätte tjockt och jätte glansigt hår!

Sen idag har vi vart upp på brunnsjöberget och åkt lite skidor, hade alex och karl med oss så bamsespåret var väl ungefär vad vi åkte. haha
Sen så tränade jag på crossen en stund hemma också.

Nu ska jag skjutsa Hanna till stan. Har kört både igår och i förrgår också. Måste faktiskt börja med det nu lite mer seriöst och träna på typ fickparkering osv, inte så långt kvar om man tänker efter, och teorin... Ja det ska man väl också börja med snart. 

Ikväll blir det melodifestivalsmys hemma.

Men nu lär jag springa iväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0