080310

Så var man hemma igen. Som tur är, haha höll nästan på att missa tåget! Tog fel spårvagn och kom helt fel men lyckades ta mig tillbaka och vara på plats på tåget ca 3 minuter innan avgångstiden...Puuh blev lite nervös där ett tag.
Sen gick ju inte tågresan direkt som den skulle heller men när har den gjort det med sj? Jag kom hem iallafall, och det är väl huvudsaken.
Jag blev ju tvungen att ta niklas väska ändå, som är typ 1 meter hög och bred nog att inte få plats i en tåg gång ( så jag har burit den på sidan genom en massa vagnar, drygt )
När pappa skulle slänga in den i bilen : Vad fan har du i väskan egentligen?
haha, den vägde seriöst minst 15 kilo! det enda jag inte förstår är hur jag fick plats med det i en hälften så stor väska på vägen ner? hm, verkar som min packning har växt på något underligt vis...

Så imorgon är det dags för skola igen, frisör hela dagen men färg? tror jag. Hoppas det, färg är rooooligt !

Nej nu ska jag vara duktig och packa upp!

Hörs en annan dag, jag har ju som sagt haft sönder mitt modem så har inget internett i falun på nån dag igen.

Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0