070310

Så var biljetten bokad hem... Åker imorgon eftersom jag ändå inte har några lektioner. Men jag vill inte åka hem! Nu har jag varit här i 1,5 vecka och det är så himla underbart. Menmen, jag kan ju inte stanna för alltid så. Niklas kommer hem ganska snart iallafall så :)

Igår var vi ut och åt på en italensk resturang på avenyn. Helt underbart god mat! och världens godaste cheescake till dessert.
Sen blev det mys när vi kom hem. Jag ska ta och diska lite nu, börja packa, se om allt verkligen får plats i min väska eller om jag måste sno Niklas som är asstor, och sen gå och handla. Ikväll är det jag som ska laga mat så det blir bakad potatis med några olika röror osv.
Får se hur  det här ska gå... Men niklas behövde vara kvar i skolan rätt länge idag eftersom han gick dit sent så nu får han skylla sig själv om det inte smakar bra bara för att jag har gjort det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0