060310

Åh, Niklas gjorde jätte god mat igår! Jag älskar att jag har en pojkvän som kan laga mat eftersom jag själv är värdelös.
Kerstin och Fredrik gick hem runt 1 tror jag men sen låg jag och Niklas och pratade en massa så tror inte vi somnade förens halv 4!
Han kilade till skolan runt 10 ( ja han är i skolan även på lördagar... ) Men jag lyckades somna om till halv 1! Blev så glad när jag kollade på klockan när jag vaknade. Brukar inte kunna sova så länge. Så jag gick upp och gick och köpte lite frukost.

Nu ska jag slappa lite här, spela lite gitarr kanske så niklas kan bli ännu mer imponerad ( har faktiskt gjort framsteg i min gitarr karriär! ) och vänta på att han ska komma hem. Då blir det dusch och fix osv och sen ikväll ska vi ut och äta med hela familjen nu när hans Pappa också har kommit. Trevligt :)



Poseidon på Avenyn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0