030310

Hosthost, här har ni en tjej som har åkt på världens förkylning! Hostar och snorar som bara den. Alex som smittade mig innan jag åkte antar jag.
Igår började äntligen DH igen, som jag har längtat! Sen kollade vi på Cougar town också, som verkade rätt bra.

Nu sitter jag och pluggar matte, typ 10 tal kvar sen är jag ikapp! Orkar jag så ska jag nog göra lite mer så man ligger lite före också, när man ändå har tid. Orkar inte ta mig ner på stan idag även fast det är jätte fint väder idag också. 
Kanske tar en liten promenad snart eftersom jag ändå ska gå och handla lite smått snart. står inte ut med att bara sitta still innomhus. Men kanske egentligen är det bästa för att inte bli mer sjuk...

Menmen, dags att fortsätta med matten, med Coldplay i öronen såklart :)

Kan någon ta mig tillbaka tack?



Kommentarer
Postat av: hanna

Du får inte komma hem & smitta mej!! ;P

2010-03-03 @ 13:38:36
URL: http://hannal.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0