Mys

Hade två lektioner idag, slutade halv 12 som inte var helt fel. Vid två tiden åkte Linnea och jag blev ganska rastlös på en gång. Helt tyst och ingen att prata med...
Så började kolla på one tree hill. Har inte följt det serien så nu ska jag börja från avsnitt 1. Men redan efter första avsnittet somnade jag i soffan! Haha
Men man blir bra trött på eftermiddagen när man gått upp halv 6 på morgonen.
Men sen ringde Niklas och väckte mig iallafall :) Och nu verkar det iallafall som att han kommer hem om exakt två veckor så det känns skönt :)

Sen har jag varit ute och gått och så styrka hemma på golvet. En dusch och lite mat senare sitter jag nu här med massa tända ljus och föröker ta mig igenom lite fler avsnitt.



Skulle ju iofs varit mysigare om man hade haft någon här att mysa med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0