Hungrig!

Godmorgon allihopa!
Igår åkte jag ju hem på möte med TS och även idag blir jag hemma i hedemora.
Måste åka till vårdcentralen idag och hinner inte till skolan eftersom vi bara har två lektioner och dom är på förmiddagen. Så ganska skönt att vara hemma.

Men var tvungen att gå upp klockan 8 eftersom de skulle ringa från vårdcentralen så blev ingen sovmorgon inte...
Nu är jag verkligen ashungrig! Förstår inte hur jag alltid kan bli så hungrig direkt när jag vaknar? Menmen, ska gå upp och se om det finns ägg och bacon! Så slipper man äta lunch sen eftersom man håller sig hela dagen på det :)

Och idag ska Linnea köra halkbana, Lycka till, hoppas det går bra!

Men nu, en bamsefrukost!


Kommentarer
Postat av: Linnea

thank you hun <3

2010-01-20 @ 22:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0