Godmorgon!

Eller jag har ju iofs varit uppe sen klockan 9 men iallafall.
Jag kunde verkligen inte sova mer så jag gick upp knöt på mig springskorna och tog en liten tur imorse. Väl hemma landade jag på vardagsrumsgolvet och gjorde lite situps osv också. Sen satt duschen inte helt fel om jag ska vara ärlig.
Men iallafall så har jag bestämt mig för att börja träna mer nu. Minst tre gånger i veckan. Fick ju träningskort i julklapp så det ska jag utnyttja.

Nu sitter vi här med varsin dator och med mtv musik på :) Ska ta och göra något åt mitt hår och sen ska vi nog traska ner till matsalen och äta lite innan vi börjar.


Men ha en jätte bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0