...

Hm, sitter här och väntar på den där killen som skulle komma och kolla på lägenheten, men nu har det gått 40 minuter sen han skulle vara här! Jag som städat, diskat och allt :P haha Bra att få det gjort iofs men nu kan man ju undra varför han inte kommer. Jag menar, brukar man komma senare än halv 10 till folk man inte känner?
Jag tycker det är lite läskigt också, jag menar det där kan ju vara vem som helst! Och jag är helt själv här...

hah, nu fick jag ett sms av Linnea att han hade ringt och sagt att han var magsjuk... Och det kom han på nu? Fyfan... aja, då vet jag det, slipper jag gå och vänta.

Nu ska jag ringa Niklas igen och säga godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0