.

Nu sitter jag i lägenheten helt själv. Familjen lämnade av mig och Linnea har inte kommit än.

Nu sitter jag och ser på Tabatha's salon takeover. Kul att se hur hon kan förändra en salong på så kort tid :)
och på tal om salonger så börjar jag på lite panik över vart jag ska vara de sista tre veckorna på praktiken. Falun, borlänge eller Hedemora? Skulle vara skönt att vara hemma men samtidigt roligare att vara i falun eller borlänge på lite större salonger. Men jag vet inte, vi får se.

Blev inga skor idag... De som jag har kollat på innan såg inte alls lika bra ut på nu så jag väntar istället...

Haha på min bank internet sida så kan man kolla sin budget och statistik på hur mycket man gör av med osv...
Jag kollade på hela förra året och oj vad förvånad jag blev! Sjukt hur mycket pengar man gör av med utan att veta det. Iår ska jag försöka dra ner på det med ett par tusen iallafall.

Och idag fick jag ju skjuts hit så jag passade på att ta med mig min gitarr :) För mitt nyårslöfte är ju ändå att bli bra på det så nu ska jag träna! Bara den inte stämt om sig alltför mycket, jag menar då finns det ju verkligen ingen chans till att det skulle kunna låta lite bra iallafall... haha

Nej nu väntar jag på att En annan del av Köping ska börja!

Sovmorgon till 12.20 imogon :) Då ska jag sova ut så länge det bara går! Och det gå förmodligen inte jätte länge så kanske ska jag ta mig ut och motionera en stund på morgonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0