Fynd!

Idag när jag var på stan gjorde jag världens fynd! :D
En rosa klänning som jag har kollat på tidigare när det kom men aldrig köpte. Men nu fanns den bara i L men köpte den ändå. Var alldelens för lång så det såg jätte dumt ut men jag ska ha den instoppad i ett par jeans som en topp istället. Och det blev jätte fint :)
Sen köpte jag en röd tröja också, och tre par trosor och två par örhängen. Allt det här för 180 SPÄNN! På Gina :)
Hade blivit typ 750 kr annars så jag är grymt nöjd :)




Nu ska jag springa upp till volvo och köpa lite mjölk!


Haha föresten i morse när jag gick till bussen gjorde jag världens vurpa rätt ner och satte mig på rumpan! AJ...
Men ja, det var säkert intressant för er att veta.
Nu lär jag skynda mig innan de stänger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0