290110

Hej, gud vad skönt att komma hem till riktigt internet, mitt mobila som jag har i falun suger! Ingenting har fungerat...

Men nu är jag hemma, eller har varit sen klockantvå typ. Kom till stan vid 1 och då precis ringde Petra och ville att jag skulle klippa henne. Så gick dit och toppade henne. Fick lite produkter efter hon säljer smink från E. Funktionhouser. Asbra grejjer!

Och igår var jag ju på kurs på M.U.S Den var helt okej, visste ju det mesta eftersom vi har haft make i skolan. Hon som hade kursen har även vart på skolan osv. Men kul ändå!
Sen så fick jag ju produkter också, tog ett löspuder, en svart/blå skugga som är asbra att sota med och en snedställd pensel till bryn och smala linjer osv :) Super nöjd! Fick även använda mitt 30% rabatt kort som vi får genom skolan. Så jag fick produkter för 450 nu istället för 350! Kalasbra :)

Kvällens planer är ännu oklarade, så vi får se vad som händer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0