260110

Kundpasset imorse gick bra :) Var dock lite rädd att färgen skulle bli för mörk så sköljde lite tidigare och resulatet blev kanon bra då.
På eftermiddagen gjorde jag ingenting! Vissa hade inte blivit klara med sina kunder så vi hade inte riktigt börjat med något utan alla gjorde lite vad de ville. Så jag och några till satt vid millan som fixade sin docka tills på torsdag när de ska på uttagning till SM. Vi var lite smakråd osv.. haha så där fördrev vi tiden hela eftermiddagen.
Kvart i tre fick vi kila hemåt iallafall.
Jag åkte till stan och fixade lite. Köpte en klänning till Linneornas (eller vad sjutton man ska säga) fest också :) Kommer nog bli bra.

Nu sitter jag och ser på One tree hill och efter så måste jag plugga på bellman... Har Prov på det imorgon.
Alltså mina onsdagar nu för tiden är inte roliga! Först har vi svenska och samhäll, sen en hel eftermiddag med matte! Alltså en hel dag med bara vanliga lektioner! 3 stycken också...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0