250110

Hej på er!
Idag ha vart en bra dag :)
Började ju matte B idag. Som tur var fick jag tag i Malin igår kväll så vi åkte dit sammtidigt (har matte B på kristine).
Varken hon eller jag hittade och hade inte en anning om vilken sal vi skulle vara i. Men vi träffade på några andra i klassen så tillslut kom vi till rätt klassum iallafall.
Läraren verkade jätte bra och om det ska vara såhär lätt kommer det ju inte bli några problem alls, men jag antar att det kommer svårare saker om ett tag.
Nästan lite kul att ha matte igen, var ju mer än ett halvår sen. Men jag antar att jag inte kommer säga det så många fler gånger.

På eftermiddan hade vi frisör. Vi i A klassen hade kunder och idag hade faktiskt alla kund! Jätte kul :)
Jag hade klipp + slingor. Blev kanonbra !
Imorgon hade vi också kundpass och även då hade jag klipp + färg. 
Jag bara älskar det här, det är så kul!

Nu ska jag börja städa lite här, eller iallafall röjja undan det värsta. Kommer en kille hit och ska kolla på lägenheten ikväll...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0