220110

Två lektioner och sedan tog jag bussen hem. Träffade Louise på bussen hem från stan och vi bestämde oss för att åka längdskidor! haha
Det finns ju spår på åkern här i västerby så det var jätte bra. Och eftersom vi inte visste hur långa de var eller vart de ens gick så åkte vi bara dit vi kom typ. Blev en lite längre runda än vad vi hade tänkt, tog typ 1,5 timme tror jag!
Måste ju nästan vart en mil känndes det som. Helt slut i armarna !
Sen när jag kom hem så har jag tränat lite på min pilatesboll också.
Får se hur jag gör med spinningen imorgon alltså, vettesjutton om jag orkar, speciellt inte när det är klockan 10 på morgonen.
Men jag vill ju träna men kanske inte just spinning eftersom det är asjobbigt. Så kanske gör något annat istället.

Ikväll blir det mys hemma bara.
Nu ska jag gå upp och hjälpa till med maten!  
Den här låten får en på så bra humör! Man vill bara hoppa upp och dansa typ! :P

Ha en bra kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0