2010!

Så har vi skålat in det nya året. Igår hade jag riktigt kul! :) Började hos Linnea med Sjöström och Julea, spelade wii och tjattrade loss om allt möjligt.
Vid 10 tiden fick vi skjuts till Hanna där det var lite galet med folk. Vi intog dansgolvet i köket och träffade trevligt folk.
Strax innan halv 12 fortsatte vi mot Pierre med eller utan två likadana stövlar. Till ett lika proppat hus med folk, och till Älskling :)

Mamma var supersnäll och hämtade oss sen, så vi slapp gå hem! Kom hem runt halv 3 och vi landade på Hannas rum för lite nattprat innan vi gick och la oss.

Idag har jag varit riktigt seg! Men det är det värt för jag hade riktigt kul igår.
Hoppas ni hade lika kul som jag! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0