170110

Nu har min älskling åkt till göteborg igen...Känns inte alls bra. Att säga Hejdå till någon som man verkligen Älskar är det värsta jag vet. Även fast jag vet att det går bra och att vi ses igen om tre veckor så kommer jag aldrig lära mig att inte bli ledsen när man står där vid tåget och säger hejdå.
Men som vi sa igår, man kanske inte kan vara såhär lycklig hela tiden?
För det är jag verkligen, jag har människor runt mig som älskar mig och jag har människor runt mig som jag älskar. Jag älskar min utbildning och älskar livet som jag lever. Allt känns så himla bra!
En bra sak med långdistansförhållanden är ju iallafall att tiden man har med varandra blir mer kvalitéstid. När vi väl träffas är allting så himla underbart och vi bråkar aldrig! Inte ett enda bråk på 9 månader!
Vi är så jälva bra jag och Niklas och jag älskar honom mer än ord kan beskriva. ♥

Men nu får det nog vara slut tofflat...

I fredags blev det avskedsmiddag för Niklas hemma hos honom. Jag och Niklas gjorde maten :) eller ja, mest han men jag gjorde förrätten iallafall. Avocadohalvor med räkor och "klet" haha nej men vad ska man säga, ni fattar va?
Och sen helstekt fläskfilé och potatisgratäng och så glass med varm sylt och passionsfrukt på som efterätt. Smarrigt!
Sen spelade vi spel och hade trevligt :) Dock så förlorade nog jag och Helené ganska stort...



Men nu ska jag packa ihop lite grejer, äta osv och sen ska vi åka till kupolen en sväng.. Kanske ska man tröstshoppa lite. Ett par skor kanske? Utan att nämna det för pappa då såklart..
Sen skjutsar de mig till Falun och imorgon vankar världens fetaste sovmorgon! (Y) för det!


Ha en bra dag allihopa!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0