140110

Började en ny kurs idag. Företagsekonomi, läraren verkade snäll iallafall :) Sen hade vi teori på idrotten och sen slutade vi. Tänkte åka ner på stan en sväng och kika lite nu. Tråkigt att vara här helt själv i lägenheten... Saknar Niklas redan! Haha helt sjukt, vill bara vara med honom varenda minut!
Men vi åkte ju hem igår, jag red och han var hemma och spelade xbox med alex typ :P Så imorse när jag var klar gick jag ner skulle pussa Niklas hejdå. Så låg i sängen ett tag och sen kom jag på att bussen inte alls går tio över utan fem i 7! Så då var det bara att gå till bussen på en gång.
Och fan vad trött jag är ! Sov typ 6 timmar inatt... 
Men får ta igen det ikväll. 
Men nu ska jag kila iväg till skolan lite, fixa med några frisörgrejjer. Sen blir det stan. 

Hörs senare kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0