120110

Hejhej,
igår var det massa kul i skolan. På morgonen hade vi brud och make up och jag förvandlade linnea till en fjäril! Vi skulle sminka i Fansati tema. Sen på eftermiddagen fick vi klippa våran damdocka hur vi ville som vi sedan ska göra en lägging på sen. Så var lite klurigt att göra en snygg frisyr som skulle funka bra för det också. Men jag blev nöjd med min faktiskt :)
Igår på kvällen åkte vi och hyrde en film och när vi kom hemhade Niklas gjort mat till oss. Aww, så snällt och så gott!
Sen såg vi på filmen, the proposal. Helt okej :) Gillar filmer där man vet att de kommer bli kära i varandra :)
Och idag vi kundpass och jag klippte av Emma 2 kg hår ungefär! Stor förändring, skulle aldrig själv våga göra det så!

Sen på eftermiddan så gjorde vi läggning på damdockan.
Och vi tre fick vi kila hemmåt. Jag Niklas och Linnea åkte upp till scandic ungefär där de har en bowlinghall och spelade lite. Jag öppnade stort med en strike! Sen gick det bara utför ungefär...
Nu har vi precis ätit. Niklas gjorde igen. Så bra att ha han här. Fast jag hjälpte faktiskt till med att skala potatis. 

Men nu ska vi gå till willys och köpa mjöl. haha men jag är såå sugen på stuvade makaroner imorgon! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0