100110

Så var man i Falun igen då. Och Niklas är med :)
hade typ 10 kg packning med mig så vi fick skjuts av mamma. Åkte och handlade innan vi åkte till lägenheten också. Man är väl tvungen att laga mat nu när niklas ska vara här. Dock så kommer det ju vara han som lagar maten men det är ju nästan för allas bästa också...
 
I fredags var det ju fest hos André. Det var riktigt roligt :)
Linnea och Alice kom förbi en sväng också vilket var kul.

Så imorgon börjar skolan igen, kul att träffa alla sköna brudar igen. Lite segt att gå upp bara. Men det kommer man väl in i efter ett tag antar jag :)
 Idag har jag vart till Hamre och ridit en sväng också. Kallt som sjutton men vad gör man? Hästarna måste ju motioneras.

idag innan vi åkte sminkade jag hanna också. Hade ju det som en liten uppgift på brud och maken att tolka höstens make up trender och skriva + göra en make på någon då. Självklar gör man det sista dagen! :P

Men nu får det räcka, ha det bra allihopa!



Såhär belv sminkningen, röda läppar och sotade ögon!



Kommentarer
Postat av: rebecka

Snyggt! :)

Har du skrivit något om det? Jag var inte med när dom berättade hur vi skulle göra, ska man skriva som en uppsats, eller bara förklara kortfattat hur man har gjort och så?

kram =)

2010-01-10 @ 21:09:30
URL: http://rrrebecka.blogg.se/
Postat av: hanna

skit snygg bild carro!!!

2010-01-13 @ 10:29:58
URL: http://hannal.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0