080110

Hej :)

Blev inge romme igår, var ju fortfarande så himla kallt, så får se om vi tar det nästa vecka eller så :)
I onsdags efter stalltjänsten så red vi ju en sväng. Så himla härligt att galoppera i lös snön! Men kallt var det så vi red bara en kort sväng ute och forsatte sedan lite i ridhuset.
Sen åkte vi och kollade på lilla Astrid också. Hon var såååå söt! ( som alla bebisar iofs ) Haha mamma blev lite orolig när jag sa " åh jag vill också ha en bebis! "
Sen åkte jag till Niklas efter. Vi spelade besserwisser med hans familj och jag och Niklas vann! :D wiie

På torsdagen gick vi upp astidigt men myste i soffan hela morgonen till Rasmus på luffen som gick på teven.
Sen åkte vi till stan fixade lite och sen skjutsade vi lite saker till sopstationen åt Niklas mormor. Tog en fika där och sen till prästhyttan igen.

Idag har vi inte gjort så himla mycket. Så dom skjutsade hem mig vid 1-2 tiden ungefär. Så jag har duschat och så nu och tänkte locka håret och dra på lite smink. Ikväll blir det lite fest hos André.
Kanske dags att sätta lite fart.

Ha en bra kväll nu allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0