050110

Idag har jag och Niklas haft ännu en lektion i gitarr, jag kom då på att mitt nyårslöfte får bli att bli bra på gitarr! Det är ju ändå ett vettigt löfte än typ gå ner i vikt, träna mer osv :P
Så nu håller jag på att lära mig scientist. Men det låter ju så jävla bra när Niklas spelar och när jag gör så spelar jag ju bara accorden rakt upp och ner typ... måste få in lite taktkänsla tror jag ;P

Vid tre tiden åkte Niklas hem. Första Natten vi inte sover med varandra sen han kom hem! Förutom när jag var i Norge då...:P Men jag har stalltjänst imorgon och Niklas ville inte direkt gå upp halv 7 och det är kanske inte så kul för han att vara här helt själv hela dagen liksom.

Vid fem åkte vi till Johan som fyller 20 idag! Fick jätte god tårta osv :) Hanna och hennes kompisar ska ut med han sen, det roliga är att han tror att de ska på middag men så är inte fallet har jag hört... ;P

Men nu ska jag fortsätta med gitarren. Sen sova tidigt, jag ser inte fram emot att gå upp så tidigt imorgon och vara ute i typ 30 minus....
Menmen, sen ska vi rida och efter det ska vi åka till min kusin som har fått en beeebis ! :)
Sen får jag åka till Niklas! Haha tänk, ett helt dygn utan honom.. oj vad man vänjer sig fort, jag menar 1-2 veckor annars är ju ingenting...

Hoppas det blir lite varmare tills på Torsdag så vi kan åka !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0