040110

Hejhej, jag lever!
Men inte mer än så, både jag och Niklas går runt och nyser, hostar och snorar just nu. Inte så kul så idag har vi bara myst till både happy feet och hitta nemo.

Igår var vi ut och gick en sväng. Jag gjorde klart för Niklas att han skulle få sig en tur ner i diket som hämnd från när vi åkte pulka sist och jag åkte ner ett x antal gånger.
Dock så slutade ju det hela med att jag låg nere i diket med 3 kg snö innanför kläderna iallafall... Menmen så kan det gå.

Igår var jag ut till hamre och red också :) Hästarna behövdes motioneras lite såhär under jullovet.
Ska även rida på onsdag efter stalltjänsten.
På Torsdag tänkte vi förmodligen åka till Romme också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0