230210

studiebesök idag på morgonen. Hos ett företag som gör shampoon, permanentvätskor osv. Ganska intressant faktiskt.

Sen på eftermiddagen gjorde vi inte särskillt mycket och fick sluta vid två. Jag och Lina åkte till borlänge och Moduline. Jag köpte nytt shampo och balsam. Sen åkte vi tillbaka till falun och gick på massa inredningsbutiker. haha jag har börjat planera för hur mitt miljonhus ska se ut sen när Niklas blir rik ;) Man får så mycket insperation när man går på sånna butiker.
Och så ska jag ha ett smink rum som ska vara typ som make up stores butik. Och såklart ett dressing room eller walk in closet. Ni vet en som Carrie har i SATC, precis så ska den se ut. Åhh, mums bara längtar tills jag får inreda ett helt hus!

Inatt drömde jag att tågen på torsdag skulle bli jätte mycket försenat så man missar nästa ( två byten ) och tillslut kommer fram typ 10 timmar senare, usch det var ingen rolig dröm. Men förmodligen så kommer det väl hända också, förhoppningsvis lite mindre än 10 timmar och förhoppningvis bara sista tåget. Inte så kul om man blir fast mitt emellan liksom.
Jaja bara att hålla tummarna! Den här gången slipper jag ju iallafall åka själv. Johanna och Louise gör mig sällskap :)
Men nu ska jag plugga lite svenska! Gör provet på torsdag istället för på fredag för då är vi på skandinavium och ser på horse show!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0