280210

Hej allihopa! Jag lever, tågresan gick så bra! Var jätte nervös för att vi skulle komma fram typ 10 timmar för sent men vi kom bara 30 minuter sent. Niklas kom och mötte oss på stationen och sen åkte johanna och Louise till johannas brosa och sov. På fredagen var vi på horse show. Hur kul som helst! Har massa bilder men dom får ni se nån annan gång.
På kvällen blev det massa mys med Niklas.
Sen igår shoppade vi i stort sett hela dagen. Jag hittade lite smått men måste fortsätta en annan dag eftersom när mina kontanter tog slut så hade mitt kort bestämt sig för att inte fungera. Så johanna räddande mig i kassan på Zara iaf ;p

Idag har jag och Niklas bara myst hela dagen och så har jag klippt honom. Sen lagade jag mat och Niklas spelade gitarr. Nu för ett tag sen sprang han iväg, de ska ha OS-vaka ikväll med storbildskärm och sända hockeyfinalen. Så ska fixa iordning mig snart och sen gå iväg dit jag med :) Känns som det kommer bli jag och hundra killar ungefär...
haha jaja, gick ju bra sist så :)

Hörs mer en annan dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0