220210

Äntligen är mitt hår fixat! Känns så bra, Izabel gjorde ett bra jobb :) Mörkare, rödare och kortare är ungefär vad jag har gjort.
Igår var det ett jävla helvete med tåget. Först var tåget försenat i hedemora med 40 minuter. Missade tåget till falun från borlänge. Nästa tåg skulle komma halv tio och jag var i borlänge vid kvart i 9 typ.
Hade jag tagit tåget hade jag missat sista bussen till lägenheten och att gå 4 km med 10 kg packning i 20 minusgrader känndes inte som en bra ideé.
Varken Malin eller Linas pojkvän hade bil här.
Och jag var inte jätte sugen på att ta taxi för 150 spänn direkt.
MEN ! Så gick jag och kollade om det fanns någon vanlig dalatrafik buss och då gick det en 53:a iallafall. 5 över 9. Och 53an är en seg buss som åker in på alla småställen istället för att gå direkt så jag trodde inte jag skulle hinna med den heller men när vi kom fram stod 701:an där och väntade på mig!
Jag blev så lycklig, hann alltså med sista bussen med ca 30 sekunder!

Och så sitter jag med mitt fungerande internet här nu också, och om tre dagar åker jag till Göteborg!

Men nu ska jag slå på ett oth avsnitt!
Ha det så bra, kanske slänger upp en bild på håret sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0