180210

GRATTIS LINNEA TILL KÖRKORTET! :)


Åkte med pappa upp till falun imorse, hade ju varit hemma på hoppträning igår. Men han skulle åka tidigt så kom till lägenheten vid kvart i 8 ungefär. Så jag la mig i soffan och såg på oth. Vid halv tio traskade jag iväg till origo och så kom Lina och hämtade upp mig och Fanny. Vi skulle till Lugnet på en UF-mässa. Fanns några roliga företag faktiskt :) men när vi var klara med lite uppgifter åkte vi ner på stan och vid halv 1 tog jag bussen hem, gjorde lite lunch såg ännu ett oth avsnitt och nu sitter jag i skolan eftersom mitt internet inte fungerar.

Nu ska jag nog ta en promenad till willys och handla lite frukt osv. Och ikväll ska jag till och med laga mat! haha inte ofta det händer...

Imorgon ska jag åka med pappa hem efter skolan och sen på kvällen ska jag till Elin och klippa och färga lite. Så hörs väl inte förens imorgon kväll.

Ha det så bra!



Kommentarer
Postat av: pjerre

thänks spänks :)

2010-02-18 @ 20:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0