160210

Kundpass imorse, jag klippte våran engelskalärares dotter och det gick bra. Sen på eftermiddagen blir det eget arbete, tror jag ska göra en uppsättning eller föna vågor. Vågor är verkligen det tåkigaste men också det jag behöver träna mest på så vi får se.
Sen efter skolan ska jag åka hem, fråga om praktik på en salong eftersom jag bara har 3 veckor klart än. och sen ska jag till Hamre på möte.
Pappa ringde för en stund sedan och sa att min telefon har kommit tillbaka från lagningen iallafall :D wiiho, och den fungerade också! Så det var ingen fuktskada, tur det har ju bara haft den ett halvår.
Men bredbandet fungerar fortfarande inte, ringde bredbandsbolaget häromdagen och då var det nånting som hade gått sönder för dom och dom upptäckte det för en vecka sen så de borde ju ha fixat det snart iaf tycker jag.

Men nu ska jag gå tillbaka.
Ha en bra dag allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0