070110

Så var den här helgen över, har varit en helt underbar helg med Niklas :) Nu får vi kämpa 2,5 vecka igen.

18 års kalaset igår var kanonkul! :D Så tänkte bjuda på några bilder.


Men där ungefär dog min kamera så det får räcka.
Idag har jag riktigt ömma fötter, men så kan det gå om man dansar i 12 cm klackar i flera timmar...

Jag har även en jäkla massa träningsverk sen jag och Niklas var och gymmade. Armarna och i magen, i nedre delen av magen också! :D wiiie, så himla svårt att komma åt där annars tycker jag. 

Jag orkar inte åka till falu idag så jag åker imorgon istället.
Men nu ska jag se på Tabathas salon takeover eller vad det heter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0