060110

Oj, nu var det ett tag sen.
I onsdags hade vi lite födelsedagsmys för Linnea med några tjejer i klassen med tacos osv. De där tjejerna är verkligen bäst!
Sen i torsdags gjorde jag och linnea nationellt i engelska. Prata delen. Det gick väl ok men inte mer.
Efter det skulle jag åka hem, åker över till borlänge för att ta 14.10 bussen till Hedemora. Står och pratar  telefonen och när bussen kommer hoppar jag på. efter ca 5-10 minuter kollar jag ut genom fönstret och tänker: hm, åker vi den här vägen? vad konstigt.. Sen 10 sekunder senare, FAN JAG SITTER PÅ EN BUSS TILLBAKA TILL FALUN!!!!
hur klantig får man vara? Fan vad drygt det var, hade en klippning som jag fick ställa in för det blev jätte stressigt, tillslut kom jag hem halv 5.
Menmen, alla kan väl ta fel buss nångång?
Vid femtiden åkte vi till alex skola där de hade öppet hus. Så himla roligt att se dom, de hade idrott och alla var helt galna, ingen kunde stå still och killarna började ta av sig tröjorna för det blev så varmt...
Sen åkte jag till Niklas som hade kommit hem äntligen :D
På fredagen stannade jag hemma från skolan och vi åkte till Romme istället. Askul att åka och backarna var helt perfekta. Och så var det typ ingen kö heller :)

Sen idag åkte vi och tränade vid 11. Niklas höll på att ta död på mina armar där ett tag men nu jävlar ska jag väl snart kunna göra en armhävning?
När vi var klara på gymmet solade vi en stund också.
Sen åkte jag hem och Niklas stannade för att se IBF matchen.
han kommer nog hit vilken sekund som helst igen.
Nu blir det en massa fix hit och dit och ikväll är det 2 riktigt härliga Linneor som har 18 års kalas :) Ska bli grymt kul.

Men ja nu har ni en liten update på de senaste dagarna. Nu ska jag slå på musik och börja fixa lite!

Ha en bra lördagskväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0